[Spellyans] SWF discussion

Eddie Climo eddie_climo at yahoo.co.uk
Sun Aug 10 12:08:07 IST 2008

Mur ras dhys rak henna, Stefan. Ny wruk-vy aswon an dyllans-na, mes
yma copy kewar a'n lyver-ma war an wyasva www.archive.org:
	http://www.archive.org/details/handbookofcornis00jennuoft

.. . . hag yma gansa nebes lyvrow Kernewek erel, r.e. :

	http://www.archive.org/search.php?query=subject%3A%22Cornish%
20language%20--%20Grammar%22%20AND%20mediatype%3Atexts

	http://www.archive.org/search.php?query=subject%3A%22Mysteries%20and%
20miracle%20plays,%20Cornish%22%20AND%20mediatype%3Atexts

	http://www.archive.org/search.php?query=cornish%20AND%20mediatype%
3Atexts

Eddie Climo