[Spellyans] "understand" in Cornish

nicholas williams njawilliams at gmail.com
Mon Feb 23 16:10:16 GMT 2009

It would be foolish not to use such a well-attested item.

Not everybody is happy with the word lesson 'lesson' either. It was
clearly in use in Middle Cornish:

ny a rede in lyas tyllar in scriptur lowar notabyll lesson warbyn
pehosow coth ha vicys TH 6
han lesson na a gotha agen gwarnya ny oll the consydra a behane one ny
TH 6
raghenna degow in kerth in agis colonow an lesson cut ma TH 26
merow war agys bewnans in kythsame lesson bean cutma, kepar ha in
gweder TH 28a
eff a vyn an bobill the folya aga lessons TH 36.

Nicholas