[Spellyans] Abbreviating Ordinal Numbers

Jon Mills j.mills at email.com
Wed Mar 25 15:56:49 GMT 2009

'Nessa' is well attested in Late Cornish in the sense of 'second'. "Ha
Deewe Grihaz an ebbarn neeve ha gothuhar ha Metthen o a nessa Jornah"
(Keigwin - Gwavas MSS f117r) "Ha Deu kries an ebron neve, ha gethihuer ha
metten vo nessa jorna." (John Boson - Gwavas MSS f.126) "Kensa Blethan,
Byrla a' Baye,                   | The first Year, Hugg and Kiss,
Nessa Blethan, Lull a' Laye,                      | The Second Year, Lull
and Laye,
Tridgya Blethan, Hann a' Drubba,             | The Third Year, Take and
Bring,
Poswarra Blethan, Mol a Dew war ef       | The Fourth Year, The Curse of
God on Him
Reeg dry hy uppa.                                    |  that brought her
here." (William Allen in Tonkin MSS B: 207.c)
"1 Kensa, vrt an hagar auall iggeva gweell do derevoll warneny
Keniffer termen drerany moas durt pedden an wolas do sillan &c.
2 Nessa, vrt an skauoll Crackan codna iggeva setha war en crees
an aules ewhall heb drogi veeth.
3 tregya, vrt an Gurroll iggeva gweell gen askern skooth davas,
&c." (Nicholas Boson, "The Duchess of Cornwall's Progress" Bodleian MS.
Carte 269)
Ol an gwella,Jon