[Spellyans] Abbreviating Ordinal Numbers

nicholas williams njawilliams at gmail.com
Thu Mar 26 09:46:14 GMT 2009

Jon did not mention the most obvious example of nessa 'second in a
series' which is in the Duchess of Cornwall's Progress:

Dreth gwz Kibmias Benigas, Why a ra Cavas dr’eeu an gwas Harry ma
Poddrak broas.
1 Kensa, vrt an hagar auall iggeva gweell do derevoll warneny Keniffer
termen dr’erany moas
durt Pedden an Wolas do Sillan, &c.
2 Nessa, vrt an skauoll Crackan codna iggeva setha war en crees an
aules ewhall heb drog
3 Tregya, vrt an Gurroll iggeva gweell gen askern skooth davas, &c.