[Spellyans] Blejyow or Flowrys?

nicholas williams njawilliams at gmail.com
Mon May 31 09:51:09 IST 2010

I often use enep for 'surface' and fâss for 'face'. Both Keigwin and
John Boson use bejeth for the 'face of the waters' in Genesis 1.2:
tewlder wor bedgeth an downder Keigwin; ha spiriz Deu reeg guaya var
budgeth an dour JBoson.
Though Keigwin uses enep at Genesis 1.29: E ma reaze gennan thu
keneffra lazoan toane haaz a eze wor enapp an Noare [Yma rës genen
dhywgh kenyver losowen ow ton has eus wàr enep an nor].

Nicholas