[Spellyans] Lyver GanO, mys Me: 'Pascon Agan Arluth.' Whitley Stokes

Eddie Climo eddie_climo at yahoo.co.uk
Wed May 13 14:55:40 IST 2015

A gowetha whek,

Lowen of deryvas bos lyfrow noweth dyllys gans Gwask an Orlewen ran mys Me.

Pascon Agan Arluth / The Passion of Our Lord. Whitley Stokes.

An bardhonek clasyk-ma a dheryf whethel dedhyow dewetha Cryst ynter de Sul Blejyow ha Lun Pask. Ef a gomprehend 259 gwers eth-lynen, ha scryfys a ve adro dhe 1375 B.a.A., boghes kens an Ordinalia. Del leverys Talek Hoopr, an barth, hem yu ’tresor Kernewek, kehaval dhe vardhonek da yn nep yeth aral.’ Defry, an Kernewek yu gorwyw hag y fyn plekya dhe studhyoryon helavar an yeth.

This classic Cornish poem tells the story of Christ’s last days, between Palm Sunday and Easter Monday. It comprised 259 eight-line verses, and was written around 1375 A.D., slightly earlier than the Ordinalia. As the bard Talek Hooper said, it is “a Cornish treasure and equivalent to good poetry in any language.” Indeed the Cornish is excellent and should appeal to fluent students of the language.

Ny a brof 2 dhyllans an ober:

57a)	Lyver pryntyes: 112 ff., aden vedhel, 8.5” x 5.5”.
	prys shoppa comendys £6.95.
	dhe brena orth:
		Spyrys a Gernow: 	spyrys at shoppa.org <mailto:spyrys at shoppa.org> ,po
		Gwask an Orlewen:	www.GwaskAnOrlewen.com <http://www.gwaskanorlewen.com/>, po
		http://www.lulu.com/content/paperback-book/57a%29-%5bretail%5d-pascon-agan-arluth-passion-of-our-lord/16725953 <http://www.lulu.com/content/paperback-book/57a%29-%5bretail%5d-pascon-agan-arluth-passion-of-our-lord/16725953>

57b)	R-lyver (Acrobat PDF), copy egwal [facsimile], 105 ff.
	Yscarg 19.5 MB, £0.00 hep cost.
	cafadow orth: www.gwaskanorlewen.com <http://www.gwaskanorlewen.com/> , po
		http://www.lulu.com/content/e-book/57b%29-pascon-agan-arluth-passion-of-our-lord/16725995 <http://www.lulu.com/content/e-book/57b%29-pascon-agan-arluth-passion-of-our-lord/16725995>

Oll an gwella dheugh, sos.